فایل کده

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی و کاربردی

فایل کده

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی و کاربردی

دانلود پاورپوینت عوامل موفقیت و شکست محصولات جدید - 34 اسلاید

          ü30 تا 40 درصد محصولات صنعتی شکست می خورند. ü40 تا 50 درصد محصولات مصرفی شکست می خورند. üبعضی از کارشناسان معتقدند 90 درصد محصولات جدید شکست می خورند. üفقط 10 درصد از محصولات جدید بعد از 3 سال در بازار می مانند وسودآور هستند. üاز هر 7 ایده جدید فقط 1 ایده موفق می شود. ü97 درصد ایده های جدید به بازار نمی رسند وفقط 3 درصد از آنها موفق به ورود به بازار می شوند. üشکست محصولات جدید دو نوع است: -شکست مطلق: شرکت زیان مالی دارد ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.